maandag 25 februari 2013

Kijk eens naar het vogeltje......


Na het maken van het uilendeken uit de blogpost van eergisteren, had ik nog een klein restje van die superzachte look-a-like wolvilt over....
Daar zette ik een camera met vogeltje op ( maar dat ga ik dus zeker en vast opnieuw doen, zie nu ne keer hoe scheef!!!!)
Het kussentje werd gisteren-avond in elkaar gestoken, dus we steken de schuld op het late uur he 
;)






....vandaag maakte ik er nog een kleurig bollen-kussen bij, want van kleurtjes wordt ik dus heel erg vrolijk...
:)



....
En, omdat mijn superzachte stofke na het maken van deze kussentjes helemaal op was.......
...bracht ik een blitsbezoekske  aan de vriendelijke inwijkeling en griste aldaar de rest van de voorraad grijzige look-a-like wolvilt mee.........en ook nog enkele andere kleurtjes......en ook nog enkele kleurige katoentjes....en ook nog enkele ritsen......
EN TOEN WAS MIJN GELD OP !!!
:)

24 opmerkingen:

  1. Hihi, naar huis gaan voor geld te halen en terug gaan hé! Mooie kussen hoor!! Ik merk dat je nu wel commentaar tussen de foto's kunt plaatsen? Hoe doe je dat met de iPad? Hier moet ik altijd de pc opzetten om te bloggen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb van mijn pleegtoertje 3 geleerd hoe ik foto's 1 voor 1 op de blog kan plaatsen....zodoende kan ik bij 'veel foto's' tekst voorzien.
      Maar gewoon bij 2 of 3 foto's lukte het al wel eens ( ik moet dan wel eerst de commentaar bij de laatste foto plaatsen en zo terug naar de eerste foto..,;) )

      Als je een foto geplaatst hebt via je iPad, en je tikt er een keertje op, dan krijg je een blauwe lijn ervoor ( let wel, ze moet ERVOOR staan!).... Dan druk je op RETURN en kan je zo plaats creëren voor tekst.
      Als je een blauwe lijn aan de rechterkant van je foto krijgt en je drukt op RETURN, dan kan je tekst onder je foto plaatsen!
      Als er een blauwe lijn links en rechts van je foto staat, dan kan je ze verkleinen, vergroten, van plaats veranderen of deleten)
      Heb je nu twee blauwe lijnen, maar je wilt alleen eentje links of rechts, dan tik je de foto gewoon nog eens links of rechts aan!

      Is waarschijnlijk een heel verwarrende uitleg voor iets redelijk simpels!
      ;)

      Verwijderen
    2. Bedank Pleegtoertje 3 in mijn naam ;-).

      Verwijderen
  2. grappig he dat je zo vrolijk kan worden van een gestipt kussen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er weer heel erg mooi uit, maar iets scheef... dat zie ik toch niet meteen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Scheef?? als je niets had gezegd was dat niemand opgevallen en je moet trouwens heel goed kijken om het te zien. Is dat met Flockfolie?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die stipjes zijn helemaal tof, we hebben dezelfde smaak qua kleur!! wou dat wij hier ook een inwijkeling hadden, makkelijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi.....ik maakte dien met stippen voor mijne swap met jou ( kon het niet laten hem op den blog te zwieren, ik werd er zelf zo vrolijk van!)
      Moet ik nu iets anders maken, nu is de verassing voor 1 pakske al weg?
      Ik heb dat kussen dus echt geïnspireerd op uw pinterest-bord ( dat kussen met die vogeltjes!?.....ik vond dit kussen wel stoer en kleurig tegelijkertijd?!)

      Verwijderen
  6. Wauw die stippen! Instant vrolijkheid!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als ik uw projecten zo allemaal bekijk
    En uw stoffenkast
    Zou,ik zo denken dat uw geld al lang op was.......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik zo door blijf doen dan zal't idd niet lang meer duren .....;)
      Nee hoor....mijn koopverslaving heeft zich gewoon verlegd van kinderkleding uit dure boetiekskes naar stofkes.........:)

      Verwijderen
  8. Weeral zo tof! En jah, ik snap ni da gij rond komt aan 't einde van de maand :) Hier is't nu al de riem aanspannen na het stoffenspektakel en de Amerikaanse bestelling (en al de rest...)!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahaaaa....maar ik speur altijd naar de beste deals he....en af en toe mag ook eens een folieke!
      Met een groot gezin leert ge om te smart-shoppen......veel voor weinig geld...:))))
      En mijn moeder heeft mij dat goed voorgedaan ( ik kom uit een gezin met 11 kinders!) en van mijn vader heb ik die verzamelzucht.....WAT EEN COMBINATIE!!!!

      Verwijderen
  9. dat is toch schoon hé, niet scheef (of ik zie niet goe) maar leuk bedacht dat vogeltje in de camera.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Allez gij....dien cirkel in't midden is toch scheef genaaid ( das zelfs gene cirkel ni meer!)
      :)

      Verwijderen
  10. Hahaha, van waar ken ik dat nu seg, opeens dat geld op?! ;-) Maar je kussens zijn, ondanks het tikkeltje scheef dat je misschien ziet met een vergrootglas, heel erg leuk én vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mr Pateeke wilt mij inschrijven bij de AS.....de Anonieme Stofaholics!
      ;)

      Verwijderen
    2. Hahaha, oké, misschien kunnen we die beter zelf oprichten... met een stofwinkeltje erbij, hmmm kat bij de melk ... we gaan niet mogen gaan dan denk ik :-)

      Verwijderen
  11. haha ik denk dat er genoeg mensen zijn die dan bij de AS moeten komen! ikzelf incluis!

    BeantwoordenVerwijderen