vrijdag 22 februari 2013

Vanalles en nog wat.....


Vandaag was het een productieve dag.....
...omdat Pateeke 1 ziekjes was, bleef ik lekker dicht in zijn buurt,
en knutselde en naaide een beetje aan mijn keukentafel

Er rolde een dino-kussen vanonder mijn machien
een dino-dekentje voor Max( pop van pateeke1)
Sleutelhangers werden geassembleerd
pennenzakken voorgeknipt en van vlieseline voorzien
stempeltjes gegutst
paperclips van een washi-vlaggetje voorzien
en
er werd een mutsje genaaid!
Omkeerbaar, en voorzien van fel-oranje lintjes met reflecterende stof in verwerkt
( kwestie van 's avonds laat nog gezien te worden...:).  )

....den ene kant
Stofje van Kapellen ( Hoogboomsteenweg)
Linten Hema


...den andere kant
Stofje van't stoffenspektakel 



Een tijdje geleden deed zij, samen met haar.....een over de landsgrenzen heen give-away!
Natuurlijk waagde ook ik mijn kans, maar helaas viel ik niet in de prijzen!
:(

:)
Maar niet getreurd, zij had ook een webshopje waar de dingetjes die ik zo graag wilde hebben voor schappelijke prijsjes verkocht werden......dus ik bestelde...
...en vandaag werd mijn pakje geleverd!!!

Leuke retro-poppetjes...
EN
....twee malletjes om zelf nog van die wondermooie poppetjes te maken!!!
:)




....en geïnspireerd op de popjes van Merulala, schroefde ik ook nog enkele oogvijsjes in de kopjes van eerder verworven kringloopvondsten.
.....een verlengstuk en een ringetje eraan...
VOILÀ
sleutelbosaccesoires
:)



23 opmerkingen:

  1. Ah dat mutsje, lief!!! Het eerste stofje vooral, echt enig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aha.....dat stofje wordt weggegeven bij de give-away nr1 van het reeksje van drie!

      Verwijderen
  2. Wat een prachtig mutsje! en wat krijg je veel geknutseld op een dag! Hier is het tempo toch aanmerkelijk lager ;-) Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, maar't waren allemaal maar kleine projectjes hoor......!
      En ik had toch niet veel anders te doen
      :)

      Verwijderen
  3. Wohooo inderdaad een heel productieve dag, laat al die eindresultaten maar komen. Ja, véél leuke spulletjes in Merulala's winkeltje hé. Jouw inspiratiesleutelhangers zijn ook heel leuk. Mooi mutsje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk mutske en toffe koop gedaan. enne.... amaai gij blijft er elke dag invliegen hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Elken dag als ik online ga denk ik : vandaag gaat er niets zijn van madam toertjes
    En elken dag denk ik : lap, weer zoveel dat die gemaakt heeft.......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dien dag gaat ooit wel komen zene.......als ik op vakantie ga ( ALS ik ga!!!)

      Verwijderen
  6. o super je hebt het al gekregen! Fijn zo. Ik hoop dat je van de malletje veel plezier zal hebben. Als je ook nog eens tijd hebt hiervoor in al je drukte met al je bezigheden. Ik blijf het ook onvoorstelbaar vinden hoor! Hoeveel uren zitten er in jouw dag? Of heb je stiekem een of andere super snelle turbo naaimachine ofzo???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor....een simpel en goedkoop toyota'tje van de Makro....
      :)

      Verwijderen
  7. Super leuk weer allemaal! Grappig die Russische soldaatjes (of wat zijn het).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje dat was zeker een productieve dag! Het mutsje is echt tof geworden en dan ook nog fijn omkeerbaar! De sleutelhangers vind ik ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij weet echt met alles wel raad he! Ik moet nog veel oefenen om die inzichten te krijgen :-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij mij was het ook niet altijd zo hoor, maar......oefening baart kunst zeker?!

      Verwijderen
  10. Je blijft een bezige bij hè :-) chique! Ikzelf zou ook dringend in gang moeten schieten, volgende week feestje voor de kids hun verjaardag, maar helaas lig ik in bed met de griep, samen met de dochter... Ik kom hier wat moed opdoen, bij het lezen van je blog krijg je gewoon maar zin om je naaimachine vast te pakken. :-) Gr.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laat u maar eens goed soigneren, dan ben je snel weer op de been!
      ....dan kan jij weer prachtige maaksels maken, die ik dan weer kan komen bewonderen....:)
      VEEL BETERSCHAP!!!
      :)
      Debora

      Verwijderen
  11. Met de beste wil van de wereld, maar zo productief ben ik echt zelf niet. Dikke pluim. PS: als er hier een Kotkedeike ziek is, dan krijgt mama geen twee minuten rust...laat staan knutselrust :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja....ik moet zeggen dat ik mijn werk wel om de tien minuten moest onderbreken, om een snotneus af te kuisen, een dekentje goed te leggen of gewoon......om eens over mijn ziek Pateeke zijn bolleke te gaan wrijven....
      :)

      Verwijderen
  12. Ik wou net hetzelfde schrijven als de andere wanneer doe je dat allemaal... toch een dikke proficiat ik doe het je echt niet na... voor ik alles gedaan heb is het slaaptijd:)

    Heel fijn weekend,
    tot gauw... fijn dat je ons dat allemaal laat zien weer goed gedaan!
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen