donderdag 7 maart 2013

Kadootjesdag....




Vandaag heb ik nog niets anders gedaan dan.....

KADOOTJES gemaakt......
KADOOTJES ingepakt......
KADOOTJES uitgepakt.....
en
zo meteen ga ik al die ingepakte KADOOTJES naar de post brengen.....
( maar eerst alle rotzooi opruimen die het KADOOTJES maken, inpakken en uitpakken met zich mee heeft gebracht...)
:)

Ik heb hier ook nog enkele KADOOTJES liggen die nog niet verzonden kunnen worden omdat ik nog geen adres heb ontvangen van de winnaars van de stoffen-magneten give-away...'

MARINA GROOSEMANS
POPPEMIE

...zouden jullie mij je adres even willen doormailen alsjeblieft?


Ik kreeg vandaag een patroontje aan van haar,
Zomaar...een KADOOTJE...lief he?
..en...
de patronenboekskes van 
DE VLIENDEN UIT HET VELLE OOSTEN
( dat voelde dus ook aan als een kadootje....want AGAIN TAXFREE!)
:)))




18 opmerkingen:

  1. ooohhh, fijn, ik mag binnenkort wat ontvangen :-)
    Nu kan je weer aan de slag met die patronen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. amai, hoeveel keer in één post kunde KADOOTJES typen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. btw, hoe vallen de patlonenboekskes mee?

      Verwijderen
    2. Het is dan ook KADOOTJES-dag he....;)
      Het ziet el allemaal supel uit!

      Verwijderen
  3. Leuk zo post uit het verre oosten ,staan er leuke patronen in?
    Ben wel benieuwd wat je eruit gaat maken.
    Als je hulp nodig hebt om ze te laten vertalen dan kan ik het gerust aan mijn overbuurvrouw vragen,die is een Japanse.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Das lief...:)
      Vooral de boeken met kinderpatroontjes zien er heel leuk uit!
      :)

      Verwijderen
  4. Die boekjes zijn geweldig, ik heb ze ook, maar wel in het Frans, dat is een beetje praktischer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Men vertelde mij dat de foto's alleen duidelijk genoeg waren......maar voorlopig is't nog allemaal Chinees voor mij ( letterlijk en figuurlijk....;)

      Verwijderen
    2. Ja, mijn chinees is ook niet al te best ;-)

      Verwijderen
  5. Als ik nu zeg dat ik eigenlijk marina heet.....pakt dat dan ?????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :))))))))
      Ze heeft al gereageerd!
      Maar als zo'n setje magneetjes u echt zo gelukkig zouden maken.....dan wil ik u gerust dat plezierke gunnen hoor!
      Eigenlijk hebt gij dat wel verdient vind ik......gij waart de allereerste die ooit op mijnen blog reageerde....:)
      Stuurt uw adres maar door, dan maak ik nog wel een extra setje....
      :)

      Verwijderen
    2. Zotteke !!!!!
      Was ik echt de eerste ? Waauw
      Ik blijf gewoon meedoen met elke give away die ge doet !!!
      Ik wil eerlijk winnen :-)

      Verwijderen
  6. Die boekjes zijn echt wel te begrijpen hoor een je doorhebt wat het voor- en achterpand is :) Het zijn vaak eenvoudige patroontjes. Maar zoooo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben ik het nu die gewonnen heeft ???? Cool :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn adres heb je via mail:)

    Grosemans Marina
    Kerkstraat 1
    3510 Spalbeek Kermt

    Kijk er al naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. bedankt voor de magneetjes: ze zijn al aangekomen. en Pol en Ward vinden ze SUPER cool

    BeantwoordenVerwijderen